jueves, 30 de julio de 2009

Aladdin (Cinema I)

Hasta la vista Baby!

El cinema és una de les meves grans passions. Diuen els meus pares que de petitet ja em posava davant del televisor a cantar i ballar quan feien un musical a la televisió (bé , en realitat també ballava amb el Freddy Krueger).

Quan vaig cumplir els 18, vaig treballar en un video-club durant 4 anys, i actualment ho faig en un cinema. Tinc moltíssimes pel.licules comprades (de veritat) i volia començar amb la meva preferida de dibuixos! =D

Aladdin. Per mi sempre serà especial aquesta pel.licula per moltes coses, m'encanta el Genio, també amb un humor molt especial ("vale niño malo, pero no más rebaaaajas!") ("Vencido por un felpudo!"),m'encanta Agraba i els paisatges, m'encanten els vestuaris i m'encanta l'història d'amor entre els personatges...

Sé, és molt típica, és molt Disney, però m'identifico amb l'història i amb els sentiments. Sempre he pensat que una de ls meves màximes a la vida és viure l'amor com canten a la cançó 'Un Mundo Ideal' .




...
Un mundo ideal ( cada vuelta es sorpresa)
Un horizonte a descubrir (cada instante es un sueño)

Un mundo para ti, para los dos, llévame a donde sueñes tu
Un mundo ideal, un mundo ideal
que compartir, que compartir
que alcanzar, que contemplar
tu junto a mi.

De moment he tingut la sort de compartir aquest sentiment amb la Nira (la meva parella). Falten moltíssimes paraules per descriure el que sento però...
Cada instant és un somni, un món seu i meu, on deixem emportar-nos pels somnis de l'altre, un món per compartir, per disfrutar, per gaudir, per fer feliç a l'altre, per aprendre en cada segon, per viure a cada instant... volant!

Gràcies de veritat per regalar-me aquest amor de comte!

No hay comentarios:

Publicar un comentario